Twitter

Seg som jag är så har jag skaffat Twitter först nu, har liksom inte orkat än, såklart sjukt dåligt av mig som ändå är en såndär bibblo som förespråkar sociala medier. Jag har inte riktigt heller vetat vad jag ska ha Twitter till, men nu kom jag ju på att jag såklart kan skriva om alla böcker jag läser där, förutom grejen med att koppla statusuppdateringarna från Facebook dit dårå.

Så...
Follow MonAmelie on Twitter

Update: För övrigt så har jag som något slags långsiktigt mål att fixa en ny domän där jag ska samla allt mitt webbmaterial, typ blogg, gamla bloggar, hemsideprojekt osv och uppdatera det hela med hjälp av Wordpress. Vill göra något mer seriöst liksom, och mest av allt slippa reklam och jox. När det blir däremot, det får vi se. Semesterprojekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0