Söndag

Är uppe och igång hyfsat tidigt för att vara mig - för andra dagen i rad dessutom. Nyckeln ligger nog i att Simon har gått upp tidigt både igår och idag. I vanliga fall brukar jag dega bort hela förmiddagarna tills Simon går upp vid 12. Hoppas att Simon börjar med att gå upp tidigt varje helg, jag skulle verkligen få sjukt mycket gjort!

På schemat idag är det att sy, sy och sy lite mer. Håller på med nya lajvkläder (en klänning just nu) och har gett mig fan på att inte paniksy dagen före lajvet som jag brukar. Och nu är det bara tre veckor kvar, så ja, det är bäst att ligga i. Ska sy en jacka och en mantel sen också. Men först klänning. Iofs så gjorde jag det värsta skitgörat igår kväll, dvs sicksackade (overlockade) alla delar och sydde ihop grunden. Nu blir det mer pilliga saker. Tur att jag har hela dagen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0