Söker desperat efter Susan

Både Simon och jag har varit helt knäckta nu ikväll. Simon pga 2½ timme fäktning och jag pga typ fem timmars städande. Alltså ultimata förhållanden för att kolla på en modern filmklassiker, nämligen en av mina nostalgifavoriter - Desperately Seeking Susan (Susan, var är du? på svenska) från 1985.

100% ren underhållning med bland andra Rosanna Arquette och Madonna (på den tiden när man inte kräktes i munnen av att se henne) tillsammans med dåliga trollkonstnärer och en massa massa new wave-killar. Tyvärr har den oförtjänt dåligt IMDb-betyg, det måste bero på Madonna hahaha. Men det är okej. Men jag måste däremot dessvärre erkänna att den här tidstypiska trailern tyvärr förtjänar IMDb-betyget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0