Sleepless in Sumpan

Usch, hade en skum natt i natt. Vaknade vid kvart i fyra och kunde inte somna om förrän kvart över fem, efter att jag hade gått upp och käkat en banan plus kollat lite på tv. Sen när jag väl somnade om så vaknade jag såklart igen efter en timme, så sammanlagt har jag väl sovit 6-6½ timme inatt. Ingen katastrof men tillräckligt för att göra mig till en zombie. Passande nog spenderade jag en timme i förmiddags med att sätta upp böcker i magasinet nere i källaren, jag menar, var finns zombies om inte i gamla biblioteksmagasin?

Var ändå duktig nog att promenera hem efter diskpasset, kändes lika bra att passa på nu eftersom det tydligen ska bli skitväder senare i veckan. Känns faktiskt som att jag har kommit igång med motion nu, förra veckan rörde jag på mig i minst 30 min fem dagar av sju. Till och med pappa (f.d. elitidrottare som fortfarande tränar varje dag, typen som går upp kl. 05 för att gå och simma innan jobbet) är imponerad och det händer inte jätteofta (eftersom jag är en kronisk slashas). Hoppas bara att jag får sova ordentligt imorgon så att jag kan vara lite mer alert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0