Sewing is all I know

Lördagkväll... nämen om man skulle sy lite mer kanske? Varför inte? Haha, ja jag har ett liv, jag lovar. Ska bara hitta det först, misstänker att det ligger i någon hög med tygspill någonstans. Blev för övrigt skitglad nyss när jag städade min sykista och hittade en bit oanvänd snygg fuskpäls (sån som kostar 500 spänn/metern) som jag hade glömt att jag hade. Score! Precis vad jag behöver till jackan som jag ska sy sen.

Nähä, nu ska jag sluta surfa och gå och sy klart ärmarna på klänningen. Sen ska jag bara pressa fållen och sen är den typ helt klar. Då är det bara att börja rita mönster till nästa del i outfiten. Neverending story.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Sjukt snyggt! Bra jobbat!

2010-04-25 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0