Nya pumor till promenadskor

Eftersom jag har börjat promenera en del nu, bland annat hem från jobbet ett par gånger i veckan, så har jag funderat på om det är dags att köpa nya promenadskor. Har alltid Converse och de är så himla hårda att promenera i, speciellt om man har lite högre tempo, det känns som att man stampar barfota rakt i asfalten ungefär.

Så passande nog fick jag ett SMS från Ellos igår om att de har 25% rabatt på sneakers från Puma och Adidas den här helgen. Jag tog och klickade hem ett par Puma Lanai XT. Gillar verkligen Puma-skor, har ett par gamla Easy Rider III som jag gick i jämt förut så det känns passande att köpa ett par nya Puma nu när jag har kommit tillbaka till att promenera igen. Just det, rabattkoden är 215400, gäller t.o.m. imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0