Lördag

Gah, jag har hållit på sen kl. 10 med att städa och dona här hemma. Har röjt mitt skrivbord, plockat undan en massa saker i hela lägenheten, dammsugit i 50 min (!!!), torkat golven, bytt gardiner i köket och varit nere i källaren och letat fram liggunderlag, luftmadrass, sovsäck och vattendunk till lajvet. Har till och med varit ute och dragit en röjningsrepa på balkongen (som vi bara använder för att lägga skräp på typ)! Nu känner jag mig helt jävla slut.

Om en sådär 5-10 minuter kommer pappa och Helena hit för att hämta grejer till lajvet som ska till Västerås (alla sovprylar plus jättetält plus ljuslyktor). När de har åkt ska jag ta ett bad och sen ska jag fanimej inte göra nåt mer ansträngande på hela kvällen. Men först: ladda kaffebryggaren!

Update 1 min senare: Faaaaan kom på att jag ju måste börja sy på mina lajvkläder. Alltså inte alls någon lugn kväll. Suck! Aja, en minuts lycka fick jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0