Lägesrapport kolon

Kom hem från Västerås igår.

Igår kväll: All girls night by myself.

Försöker komma igång med träning och sånt där igen.

Har fått en cykelhjälm av mamma som köper cykelhjälmar till alla som vill ha just nu.

Vi hoppas att vi ska hitta en ny lägenhet snart.

Imorgon ska jag jobba kväll för första gången på nya jobbet och behöver gå upp först kl. 9.45.

Tänkte ta en promenad till jobbet imorgon = lyx with a capital L.

Har klippt ut delar till min nya lajvklänning idag, men mönsterpappret tog slut så det blev inga ärmar.

På fredag kommer Ellen hit! Då ska vi sy sy sy och köpa lajvprylar.

I lördags köpte jag en sketasnygg prickig kjol på Indiska.

Den här veckan är det påsklov och inga elever på plats, det ska jag fira med att inventera försvunna böcker.

Om fem veckor är det lajv!

I lördags firade Simon och jag ett halvår som gifta och på torsdag har vi varit tillsammans i fem år!

Börjar tycka att The Pacific är lite bättre efter avsnitt 3.

Jag gillar den här låten just nu, fast tyvärr ser bandet ut som ett gäng 12-åriga töntar. Men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: atowafrida eller nått x)

din klänning kommer bli sjukt snygg! och grattis till halv året :D ses på lajvet!

2010-04-07 @ 10:26:02
URL: http://createdreams.blogg.se/kuulanton/
Postat av: Amelie

Tack, vad söt du är! Vi kommer definitivt att ses på lajvet, jag ska maila dig ang. det snart :P

2010-04-07 @ 16:14:21
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: frida

jasså! vad kul :)

2010-04-07 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0