Keeping busy

Har haft galet mycket att göra de senaste dagarna. Ellen har varit här fredag-söndag och vi har i princip sytt nästan hela tiden. Lajv om fyra veckor och jag är så sjukt peppad! Satt i tre timmar igår kväll och skrev vår bakgrundsstory, som blev fyra A4 till slut. Det kommer att bli fett! Måste bara komma igång med att sy mina egna saker också, kanske börjar med det imorgon eller så.

Jag har också varit duktig den senaste veckan och har kommit igång med att motionera mer. Förra veckan promenerade jag tre gånger och styrketränade en gång. Idag har jag dessutom promenerat hem från jobbet, hur skönt som helst. Känner däremot att det nog inte är så bra att promenera med Converse på asfalt i längden. Är helt öm under fötterna och stel i benen och höfterna. Men jag kanske får härda ut, vet inte om jag kan slita mig från mina kära Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0