Ny blogg, typ


Har äntligen fått tummen ur och skapat en ny blogg (igen). Återkommer snart med mer vettigt inlägg, har pysslat med designen och en massa annat hela kvällen och nu är det nästan dags att gå och lägga sig. I alla fall så har jag några "löften" till mig själv och till er, kära läsare, nämligen:
  • Att skriva oftare än tidigare och lägga upp mer bilder
  • Att gnälla mindre (hahaha)
  • Och att vara mer personlig, kanske kanske.
Ah well, vi hoppas väl på det bästa. Jag har i alla fall en väldig nystartskänsla i allmänhet just nu, inte bara på grund av att jag och Simon gifte oss för tre veckor sedan, jag är också i stort behov av någon slags förändring och tänkte använda bloggen som ventilation.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag förstår dig 100%.

Förändring är bra när det gäller sånt här.

Vad som helst som gör att du får tillbaka blogg-inspirationen säger jag!

2009-10-27 @ 19:27:54
URL: http://www.simonkolle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0