Västerås

Är på en tvådagarstripp till Västerås. Åkte direkt från jobbet igår med sällis av Susanne som pluggar i Flemingsberg och passande nog skulle hem samtidigt som mig. Så mycket roligare att åka tåg med sällskap, speciellt med ett så celebert sådant som Susanne <3. Väl framme gick vi hem till Suss och klappade på hennes nya katt, Puck. Verkligen en av de finaste katterna någonsin, skölpaddsmönstrad norsk skogskatt med olikfärgade ben och hur tuff som helst. Lägger upp bilder sen när jag kommer hem. Efter kattklappning så gick vi en sväng på stan och jag råkade köpa a shitload med smink, bara jättenödvändigt såklart ehhrm.

Är hemma hos mamma för tillfället. Vi spenderade gårdagkvällen med att kolla på Idol och käka pepparkakor med brie tills vi mådde illa. Har sovit minst 9 timmar inatt och känner mig hyfsat utvilad. Ska snart ta en dusch och om ett par timmar kommer min kära syster hit på lunch och sen får vi se vad det blir för äventyr på eftermiddagen.

Ikväll blir det middag hos pappa innan jag tar sista tåget hem igen. Ganska intensiv Västeråsvistelse men det känns bra att komma hit före jul. Nästa gång blir om tre veckor och då stannar vi i typ 4-5 dagar. Ser verkligen fram emot jul, en veckas ledighet och ännu mera Västerås. Loves Västerås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0