Var köper man en mitella?

Pratade precis med min käre far i telefon och gnällde förstås över mitt nackpaj. Han tyckte att jag borde skaffa en mitella för att det ska synas att jag har gjort illa mig (läs: så att vissa *hrrm* låntagare fattar att dom får ställa sina böcker på återlämningshyllan själva istället för att jag ska göra det). Jag frågade honom vart man kan få tag på en mitella, men han visste inte. Han tyckte att jag skulle fråga "farbror doktorn" när jag är på vårdcentralen imorgon. Hmm, jag vet inte alltså.

Själv skulle jag nog föredra nåt mer hardcore, typ en nackkrage som grannen i Beck. En sak är i alla fall säker: Om jag någonsin behöver bära nackkrage så är gultonade glasögon högst upp på inköpslistan, före orange hårfärg.


För övrigt så finns det 34 filmer på IMDb som är taggade med nyckelordet neck brace. Japp, jag var tvungen att kolla upp det. Beck-filmerna är dock inte med på listan. Det borde definitivt åtgärdas.

Kommentarer
Postat av: Simon

haha... Mitella köpes väl på Apotektet.

Har haft en några gånger när jag var "tuffare" :)

2009-11-19 @ 01:01:19
URL: http://www.simonkolle.com
Postat av: Amelie

Hahaha exakt vad är tufft med att ha mitella?? Jag säger bara nackkrage ftw!

2009-11-19 @ 09:38:17
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0