Söndag

Blä, efter någa ynka dagar med sol så verkar den allmänna mulenheten vara tillbaka. För det är ju så kul att vakna på morgnarna och känna sig som att man befinner sig i en jävla grav. Eller inte. Hoppas för övrigt på kallare och klarare väder snart för det här mellanläget är inte bra för temperaturen i vår lägenhet som är svinkall. Man får köldskador på tårna om man inte har raggsockor på sig.

Anyways. Vi ska snart åka in till stan och gå på skojakt. Snälla Simon som avskyr att gå i affärer har offrat sig på att följa med. Jag är nämligen i desperat behov av höstskor, typ ett par boots eller liknande. Har kollat runt en massa men hittar inget som jag gillar. Det var exakt samma visa förra året, letade från oktober till mars utan lycka. Hoppas att Simon ska föra lite tur med sig idag. Som det ser ut nu så består mina vardagsskor av ett par vinröda Converse, ett par rosa Converse som läcker och ett par svarta Vans som jag inte gillar. Hoppas att jag ska hitta några basic skor som jag kan ha på jobbet och sådär utan att bli blöt om fötterna. Hmm.

Jag har faktiskt blivit sugen på att köpa ett par Minnetonkas, men det får nog vänta tills jag har hittat ett par mer cleana skor. Skulle nog bli tokig av att bara ha fransskor i kombo med mina andra otillräckliga skoval ovan. Men nästa gång jag känner mig rik så blir det lätt ett par Minnetonka.


Kommentarer
Postat av: Emma

men hallå!! Dom där skorna vill jag ha, var finns dom? vad kostar dom? Man kan ju bara klippa av fransarna...?

2009-11-07 @ 22:14:56
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Dom kostar runt 1100 i Sverige, men är snorbilliga (men med dyr frakt såklart) i USA.

Jag diggar fransarna men skulle inte vilja ha dom som enda vettiga skor liksom.

2009-11-07 @ 22:33:31
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0