Söndag

Väldigt seg dag idag, verkligen en riktig söndag. Min nacke är sämre idag igen så jag har mest slöat i soffan med Hornblower och fixat med småsaker. Jag tycker att det är helt sjukt hur snabbt tiden går! Om en vecka är det ju första advent och dags att ta fram julsakerna igen. Känns som att det var nyss som vi tog ner julgardinerna. Iofs så är inte det så konstigt iom att de satt uppe typ till påsk haha. Hjärtligt välkomna till uppstyrda hemmet.

Veckan som kommer blir lite blandad kompott. Jag ska jobba 50% hela veckan och jobbar in mina pass i disken där, så imorgon kommer jag att jobba 15-19 och tisdag 11.30-15.30. Weird. På torsdag ska jag till sjukgymnasten också, hoppas att det kommer att göra någon skillnad, men det borde ju. På torsdag är det dessutom releasefest för Simons två nya skivreleaser, läs mer om det här.

Kommande helgen blir det Västerås för min del också, vilket ska bli kul för jag har inte varit där sen bröllopet. Nästa gång lär väl bli i jul. Som sagt, tiden går verkligen sjukt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0