New shoes... new shoes..!

Har i alla fall fått lite tröst i den allmänna misären (haha, okej jag ska inte överdriva, inte som att jag har fått svinis). Mina nya skor som jag beställde från Topshop för 1½ vecka sedan har nämligen kommit idag! Jag vågade inte ens skriva här att jag faktiskt hade beställt dem i rädsla för jinxning men nu har de kommit och de är hur fina som helst. Väldigt enkla förstås men perfekta vardagsskor.

De verkar vara av bra kvalitet också, i skinn och med tunt foder så jag borde inte frysa i vinter. Enda nackdelen är att sulorna är helt platta och snorhala, så jag får nog ta dem till skomakaren och lägga på en sula. Men det finns en väldigt bra skomakare här i Rissne så det borde inte vara några större bekymmer det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0