Mitt så kallade liv

Ja, inte sjutton är det mycket till liv jag har just nu pga den fördömda muskelinflammationen. Har i alla fall bestämt mig för att inte gå till jobbet imorgon, och istället undersöka möjligheterna för att komma till en sjukgymnast direkt och skita i vårdcentralen. Så vi håller tummarna för det.

Jag känner mig allmänt rätt så begränsad. Kan bara sitta vid datorn om jag använder musen med vänster arm, vilket inte funkar jättebra. Har spenderat dagen med att sova till halv två (var iofs uppe kl. 9-10.30 först men gick och la mig igen) och sen kollade jag och Simon på Julie & Julia (den var okej, kanske lite seg och inget jag skulle se igen, men ganska underhållande, speciellt om man gillar matlagning) resten av eftermiddagen.

Resten av dagen har jag haft ganska tråkigt och "roat" mig med att göra hushållsarbete i form av att vika tvätt, plocka ur diskmaskinen, diska och laga mat. Såklart så funkar den typen av aktiviteter trots ze pain in ze neck prima, det känns till och med bättre efteråt! Typiskt. Det är som det där att hushållssysslor skyddar mot bröstcancer. Tja, om det mot all förmodan skulle finnas en gud så lovar jag er att det är en man.

Nu tänker jag i alla fall däcka i soffan med några avsnitt av LA Ink, som jag i regel bara kollar på när jag är sjuk. Jag älskar LA Ink, trots att jag inte är inne på tatueringar alls. Lite skumt kanske, men det är nog hela estetiken som är tilltalande. Förutom alla som ska tatuera vingar på ryggen. Kom igen, inga fler vingar, snälla! Vingar är de nya tribaltatueringarna.

Om jag någonsin skulle tatuera mig, vilket inte är så troligt, så skulle det nog bli nåt sånt här:


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tycker synd om dig! Men det blir nog bättre snart. Bilden är cool, men är det inte stjärntecken?

2009-11-16 @ 03:47:21
URL: http://www.simonkolle.com
Postat av: Amelie

Jojo, men dom kan man ju skippa. Menar mer stilen.

2009-11-16 @ 09:28:10
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gillar Hanna i LA ink, hon är så grymt duktig och snygg också för den delen :)

2009-11-16 @ 10:02:13
URL: http://milkandapples.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja, hon är min favorit också! Jag älskar hennes stil, och ja, hon är snygg som fasen. Så het ska jag också vara i 40-årsåldern.

2009-11-16 @ 15:44:23
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0