Ljuset i tunneln

Idag känns det som att det går att se slutet på det här jävla nackontet faktiskt. Har lyckats få en tid hos sjukgymnast, förvisso inte förrän nästa torsdag (!) men man får nöja sig med det lilla antar jag. Har dessutom överdoserat Simons linement som är väldigt oskönt och känns som att det ska bränna bort huden, men det funkar verkligen. Kan nu röra huvudet nästan som vanligt.

Enda problemet är väl att jag fortfarande har svårt att sitta vid datorn under längre tid. Ska i alla fall åka till jobbet imorgon halva dagen, och beroende på hur det känns så kanske jag ska kolla om jag kan jobba halvdagar (och vara sjuk andra halvan) onsdag och fredag också. Det vore nog rätt bra tror jag, jobbar lördag också och har ingen lust att överbelasta nacken innan jag varit hos sjukgymnasten.

Så i det stora hela: bättring är äntligen på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0