Idol

Jag är allmänt väldigt dålig på att följa Idol, även i år, så jag har egentligen bara en sak att säga om det:
Tove, å herregud!
Hon är verkligen helt sjukt bra, speciellt för att vara så ung! Amazing! Kul att de för ovanlighetens skull har tagit in några lite annorlunda personer och inte den vanliga massproducerade skit som det brukar vara. Fast det finns ju ett par såna också, hrrrrm. Jag tänker inte nämna några namn för jag har lärt mig en läxa av hela Avril-cirkusen från min gamla blogg hahaha. Så nu är det bara positivt som gäller: Tove rules!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag läste inlägget! Vilken JÄVLA cirkus!!

Måste säga att jag håller med till fullo gällande dina åsikter om Avril och PCD. Jag menar, jag lyssnar inte speciellt mycket på punk men t.o.m JAG vet att Sid skulle vända sig i graven gällande Avril. Kan man inte bara "avsätta" henne från musikvärlden? Äsch, man kan ta PCD också på en gång! Perfekt!

Och alla JÄVLA kommentarer av små fjortisar!! Drives me banana-sandwish! Jag förstår att du inte vill ha en sån "debatt" en gång till. Det skulle ta musten ur mig iaf! Haha!

2009-11-07 @ 13:41:51
URL: http://elleneriksson.blogspot.com/
Postat av: Amelie

Ja alltså man blir ju helt däckad av all idioti! Kan inte fatta vilka grejer folk kommer med som argument, så sjukt korkat! Men de gav sig lite sen när jag kollade upp deras IP-nummer och namngav hålorna som de kom ifrån muahaha.

Men sen en gång när jag listade musik som jag gillar så var det någon som attackerade mig för att jag gillar Scissor Sisters och de är ju inte punk! Jag ba, ehh när sa jag att jag var punk? Folk är mongon.

2009-11-07 @ 14:38:46
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0