28 skoaffärer senare

Och så har jag kommit hem utan några nya skor. Det är då själva fan vad det ska vara svårt! Det finns verkligen inga skor i min smak. Provade ett par som var hyfsade, men rätt dyra, så jag tyckte inte att de var tillräckligt bra för att vara värda pengarna. Nu tänker jag nog strunta i det här med skor ett tag och hoppas att affärerna får in mer skor i sinom tid.

Nu ska jag äta lunch (rustikbaguette med rostbiff och sallad) och kolla på Svindlande höjder. Simon är och kollar fotbollen tillsammans med sin far och ett par bröder (varav den äldsta skrev "Laddad! Jag håller på att bajsa på mig!" i ett sms). Alla är såklart enorma AIK-anhängare. Själv kan jag väl inte påstå att jag bryr mig, men för Simons skull så vore det ju bäst om de vann. Fast Simon säger att Göteborg tydligen är smått omöjliga att slå på hemmaplan. Men äsch, jag säger som en tjej i tunnelbanan: "Det är väl bäst att AIK vinner så att de är glada sen."

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag offrade mig och AIK vann! Alla glada... Typ.

Hade du hittat ett par pjuck i affär hade dagen varit enormt bra.

2009-11-04 @ 23:26:23
URL: http://www.simonkolle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0