New Years Cold

Det är lite bättre med min förkylning idag, är fortfarande rosslig i halsen och täppt i näsan, men känner mig piggare. Simon däremot tror jag ligger en dag efter mig, han är inte mycket bättre alls sen igår. Hursomhelst inget jobb för mig imorgon heller, men det hade jag inte direkt planerat. Antog redan i söndags kväll att det skulle ta med än två dagar för den här skiten att gå över. Ah well.

Försöker planera nyårsmiddag lite halvdant, men det är lite svårt att bli sugen på saker när man inte har något luktsinne. Som vanligt firar vi solo, ingen av oss gillar nyårsfester. Dessutom så fyller Simons lillebror Love år på nyårsafton och vi brukar alltid fira det hemma hos Simons mamma på dagen, så vi blir ändå inte helt utsvultna på sällskap. I regel brukar vi köra någots slags film- eller tvmaraton. För två år sen t.ex. såg vi större delen av Heroes säsong 2 på nyårskvällen. Vi har inte sett mer Heroes sen dess, så det kanske är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0