M.I.A.

Okej, jag har varit lite borta ett tag. Den här veckan var upplagd för att bli tjock redan från början, men visade sig faktiskt bli värre än beräknat. Har haft mycket på jobbet med författarbesök i torsdags (jobbade 9.30-20.30), eftermiddagspass igår plus att jag även jobbat idag. Veckan har dessutom kryddats med allmän trötthet fortfarande pga nacken. Det kanske låter konstigt, men av någon anledning blir man väldigt trött av just problem med nacken. Iom att jag har börjat jobba heltid igen så har det varit lite kaka på kaka trötthetsmässigt.

För att göra det hela ännu värre så blev Waerloga Records hemsida, som jag är typ webmaster för, hackad förra helgen och hela sidan har behövt raderas och kommer att behöva läggas upp igen, vilket är ett jääävla jobb. PLUS att Simons dator pajjade i onsdags vilket drog stora supportefforts från en trött och grinig Ammi medan Simon fick rusa iväg och handla en ny hårddisk pronto plus installera om Windows. Jey.

Lägg till att vi dessutom har varit på Ikea idag efter mitt jobb - utan bil - så fattar ni att jag har lite väl mycket på min tallrik just nu. Tror faktiskt att jag måste gå och lägga mig. Klockan 23.26 på en lördag. Hej pensionär! Sjukhemmet nästa!

P.S. Det suger att Tove inte kom med i Idol-finalen. Såklart att svennebananerna röstar fram helylle-Erik. Blir inte ens förvånad längre.

Kommentarer
Postat av: Storasyss

Haha, pensionär? Jag som tycker att jag är uppe väldigt sent när det är midnatt... :)

2009-12-06 @ 00:01:43
Postat av: Amelie

Fast går inte du upp galet tidigt i veckorna? Jag kan ju ändå sova till 6.50 på vardagar. 8.30 på måndagar :)

2009-12-06 @ 15:47:02
URL: http://monamelie.blogg.se/
Postat av: Storasyss

Jag brukar gå upp 6.00, men egentligen kan jag sova längre eftersom jag har flextid. Men jag tycker att det är skönt att komma iväg till jobbet i bra tid, så man kommer hem nån gång. :)

2009-12-06 @ 21:10:06
Postat av: Amelie

Hmm jo jag skulle också kunna börja en halvtimme tidigare, men jag pallar inte att gå upp så tidigt iom att jag har en timmes jävla resa...

2009-12-06 @ 21:33:06
URL: http://monamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0