Fredag

Idag var det ju äntligen fredag och det känns också äntligen (äntligen!) som att det börjar bli lite ordning på saker inför jul och efter all misär som har varit hela hösten. Enda dryga just nu är stackars Simon som har stukat vänster handled. Men det verkar som att det är på väg att bli bättre i alla fall.

Simon är iväg och spelar rollspel, så jag har spenderat kvällen med skumbad, Idol-finalen (jag har hejjat på Tove och Calle hela vägen, men är ändå glad över att de inte vann, prettyboy Erik kan gärna ha den där massproducerade supercheesy vinnarlåten) och julklappsinslagning. Blev inte riktigt klar med inslagningen, måste införskaffa mer papper. Avskyr att slå in för många paket med likadant papper haha. Ytterligare ett såntdära i-landsproblem.

För övrigt så firar vi som vanligt julen i Västerås. Som vanligt så bor vi också hemma hos mami, men hon jobbar 15-22 på julafton så större delen av dagen kommer nog att spenderas hemma hos pappa. Ser verkligen fram emot julen i år, inte minst för att jag har semester 20-27 december. Så sweet! För er som är i Vässe i jul - hör av er. Jag tar gärna en bira.


Här är för övrigt en av mina favoritbilder från tidigare jular: Mamma "matar" julgran med vatten och sockerbitar. Och sig själv typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0