All dressed down and somewhere to go

Okej, dagens i-landsproblem: Jag kan för mitt liv inte hitta något passande att ha på mig på julafton. Jag hade beställt en klänning från Topshop, men den har kommit bort på posten och så har jag en annan klänning från Topshop som kandidat, men den är egentligen nog för tight för ett ätmaraton. What's a girl to do?

Kraven för en perfekt julaftonsklädsel är rätt många. Jag är inte typen som drar på mig en axelbandslös (jo tjena) tight paljettblåsa, jag är mer av den bekväma typen. Dock så är jag ju inskolad sen barnsben (hej volangklänning och rosett på huvudet) med att vara finklädd på julafton. Helst i halkvänliga lackskor. Men ändå, det måste vara något som är bekvämt nog för att äta 2 ton mat och godis, dega i soffan och ha julklappsutdelning på golvet. Ja just det, dagens i-landsproblem.

Update: Problemet är löst - stoppa pressarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh där sa du nåt! Jag har inte ens reflekterat över kläder för morgondagen, mina röda julstrumpbyxor har gått sönder. what to do??



i-landsproblemet flyttade vidare till västertorp. suck



GOD JUL, PÜSS & KRAM

2009-12-23 @ 20:14:13
URL: http://milkandapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0